Tässä blogissa esittäytyy Mamworkin tuore asiantuntija, joka on valmiina auttamaan yritystänne joko projekteissa tai hyppäämään mukaan myös vakituiseen työsuhteeseen!
"Olen 42-vuotias laaja-alaisen palveluliiketoiminnan kehittämisen osaaja. Koulutustaustaltani olen Palveluliiketoiminnan johtamisen Yamk ja hallitsen mm. palvelumuotoilun metodit. Minulla on yli 13 vuoden kokemus matkailualan asiakkuuksien kehittämisen ja johtamisen saralta monien suomalaisten ja kansainvälisten suuryritysten matkahallinnon projektien parista.
Sen lisäksi olen 8 vuotta toiminut Toyotalla sekä rahoitusyhtiön että maahantuonnin puolella niin asiakkuussuhteista vastaavana kuin myynnin johtamisen parissa aluemyyntipäällikkönä. Toyotalta parasta oppia ja kokemusta on nimenomaan ollut Toyota Production System -opit (Lean- ajattelu pohjautuu TPS:ään) sekä ongelmanratkaisutaidot ja jatkuvan kehittämisen eli Kaizenkulttuurin perintö. Näitä oppeja sekä Toyotan arvoja – Toyota Wayta kannan mukanani jatkossakin.
Viimeisin työkokemukseni on IT-alalta, jossa vastasin 25-henkisen asiakaspalvelutiimin operatiivisista toiminnoista sekä koko organisaation asiakaskokemuksen kehittämisestä johtoryhmäpositiossa. Katson omaavani laaja-alaisen näkökulman palvelujen kehittämiseen mm. palvelumuotoilun keinoin kuten myös projektijohtamiseen ja Lean-ajatteluun. Näiden metodien ja työkalujen avulla ja yhdistämällä, tarjoan yrityksille mentorointi- ja projektijohtamisen palvelua.
Tuotteet/palvelut: ➢ Asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittäminen ja parantaminen ➢ Asiakaspolun kohtaamispisteiden kartoitus ➢ Palvelujen konseptointi ➢ Palvelubrändin kehittäminen ➢ Lisämyyntimahdollisuuksien löytäminen ➢ Asiakaspalvelun pullonkaulojen konkretisointi ➢ Nykytila- ja tavoite-analyysit (GAP) ➢ Työntekijäkokemuksen kehittäminen
➢ Luennot ➢ Valmennus ➢ Projektipalvelut
Viedään yhdessä elämyksellistä asiakaskokemuskehittämistä ja – osaamista eteenpäin. Intohimolla! "
Jos haluat tietää lisää, ota yhteyttä Mamworkiin!
Comments