Acerca de

Avoimet_2.png

Avoimet tehtävät

Osa-aikainen taloushallinnon asiantuntija / controller

 

IT-alalla toimiva asiakasyrityksemme etsii avukseen osa-aikaista taloushallinnon asiantuntijaa. 
Yrityksen kirjanpito ja palkanlaskenta on ulkoistettu.
Tehtävät sisältävät niin rutiinitehtäviä kuin kehitystyötäkin:  

 

Operative tasks: 

• Invoicing • Checking purchase invoices • Provision calculations • Annual reports • Insurance co-operation - headcount updates, salary estimates • Accounting contact person • Payroll contact person • Approval of travel and expense claims • KELA claim for compensation • Compilation of financial statements • Supporting funding arrangements • (Work permits for foreigners) • (Premises matters)

Development tasks: 

• Internal accounting – reporting development (PowerBI) • Forecasting and budgeting process • Cash flow statements

Jos kiinnostuit, otathan yhteyttä: info@mamwork.fi

Koulutuskoordinaattori

Kielikoulutuspalveluja yrityksille ja organisaatioille tuottava asiakasyrityksemme etsii asiantuntijaa määräaikaiseen koulutuskoordinaattorin asiakaspalvelutehtävään nykyisen koulutuskoordinaattorin opintovapaan ajalle (noin syys-joulukuu).

Tehtäviin kuuluvat asiakkuuksien hoitaminen, kurssijärjestelyt mm. tiedottaminen kursseista opiskelijoille ja kouluttajille, asiakaspalvelua, tarjousten tekemistä ja potentiaalisten asiakkaiden kontaktointia. Tilanteen mukaan erilaisia toimisto-, palkkahallinnon ja markkinoinnin tehtäviä.

Työpaikka sijaitsee Helsingissä. Osittainen etätyömahdollisuus.

Oletko Sinä oikea henkilö tehtävään?

Lähetä sähköpostia: info@mamwork.fi

Haluatko oman ilmoituksesi näkyviin sivuillemme? 

Olemme sinua auttamassa. Laita viestiä tai soita.