Sosiaalinen media on nopea, tunteisiin vetoava media jonka tekemistä kannattaa suunnitella huolella. Parhaimmillaan some-markkinointi on silloin, kun
- se on yrityksen arvojen mukaista ja yrityksen näköistä sekä
- se tavoittaa kohdeyleisönsä aiheuttaen tunteita.
Jos some jätetään yrityksessä yhden henkilön harteille, voi siitä syntyä nopeasti taakka tai itseään toistava oravanpyörä. Julkaisujen tekeminen voi toki olla yhden henkilön tai tiimin vastuulla, mutta sisällöntuottaminen ja ideoiden generointi onnistuu ihan jokaikiseltä yrityksen työntekijältä.
Tärkeä näkökulma yrityssomeen on se, mitä ja miten yrityksen työntekijät julkaisevat somessa. Ollaanko ihan rai-rai, vai noudatetaanko kaikessa hieman tarkempaa linjaa?
Kuinka ongelmat käsitellään? Yksi henkilö voi pahimmillaan suolata paljon, monessa kanavassa. Tämä on somen arkipäivää, mutta miten teillä nämä asiat käsitellään?
Yrityksen yhteiset somen pelisäännöt ja kannustavan ilmapiirin sisällöntuotannon ideoimiseen voi rakentaa yhteisellä koulutuspäivällä.
Me Mamworkissa pidämme tällaisia yrityskohtaisia koulutuksia ympäri Suomen. Kouluttaja Pia Lemmetty on inspiroiva ja asiantunteva, sertifioitu kouluttaja.
Pyydä nyt tarjous yrityskohtaisesta some-koulutuksesta! Voimme tarpeen vaatiessa auttaa myös tilajärjestelyissä.
”Kiitos – tämä oli niin hyvä koulutus, että päivä meni kuin siivillä. Olisin helposti jaksanut kuunnella paljon pidempään”.
”Mamworkin some-koulutus antoi koko organisaatiolle eväät toimia oikein. Huomasimme myös, että olemme olleet aivan väärissä kanavissa – nyt olemme juuri siellä, missä asiakkaammekin ovat!”
Lähetä viesti info@mamwork.fi tai soita 040 753 1057. Meillä on vielä vapaita aikoja tämän kevään koulutuksille!
Comments