top of page
Search
  • Writer's pictureMamwork oy

Uutiskirjemarkkinointi

Updated: Mar 26, 2018


Mamworkilla on monenlaista osaamista ja jatkossa esittelemme yhden osaamisalan joka kuukausi. Kuukauden teemaan liittyen järjestämme koulutuksia, julkaisemme tekstejä sekä annamme vinkkejä. Helmikuun teemana on sähköposti- ja uutiskirjemarkkinointi. Tässä kirjeessä kerromme uutisikirjemarkkinoinnin toteuttamisesta sekä koulutuksesta, jonka järjestämme 15.2. Helsingissä. 

Uutiskirjemarkkinointi on yhä edelleen yksi parhaista ja kustannustehokkaimmista tavoista tavoittaa oikeita asiakkaita.

Moni huokailee, että sähköpostia tulee aivan liikaa. Tästä huolimatta uutiskirjemarkkinointi on yhä edelleen yksi parhaista ja kustannustehokkaimmista tavoista tavoittaa oikeita asiakkaita. Verkkokaupassa uutiskirje on aivan ehdoton työväline, mutta siitä hyötyy myös kaikki muut, olipa kyse sitten kuluttaja-asiakkaiden tavoittamisesta tai B2B-markkinoinnista.

Oikein toteutettuna sähköpostimarkkinointi lisää hyvää brändimielikuvaa, sitouttaa asiakkaita ja johtaa suoraan kassakoneen kilahtamiseen.

Uutiskirjemarkkinointi ei kuitenkaan toimi, jos sitä ei tehdä suunnitelmallisesti. Silloin tällöin kiireen keskellä liikkeelle potkaistu kirje ei tuo muuta kuin ”unsubscribe” –painalluksia. Uutiskirjemarkkinointi on oltava osa koko yrityksen markkinointistrategiaa ja se on toteutettava huolella ja ammattitaitoisesti.

Nimensä mukaisesti uutiskirjeen pitäisi sisältää uutisia. Pelkkä tuotemyynti tai erikoistarjous ei ole niin kiinnostavaa, kuin esimerkiksi ihmiset kirjeen takana, tuotteen erilaiset käyttötarkoitukset tai vaikka tutkimus, joka tuotteeseen / palveluun liittyen on tehty.

42 views0 comments

Comentários


bottom of page